Pinsam reklam!

Usch, jag tycker att det är så hemskt när man sitter och tittar på tv med någon man halvkänner och det är dags för reklam. Finns så många pinsamma reklamfilmer!

Det här med analklåda till exempel, shit vad jag tycker det är pinsamt när "Sjukhuset" ska börja och det sponsras av  AC3 Comfort. En snubbe i sjukhusbyxor går till fikabordet för att ta en kaka och så kliar han sig i röven. Pinsamt pinsamt. Så sitter man i soffan med nån man knappt känner och då blir det så pinsamt!
Besvärande analklåda verkar ha ökat, Alcosoanal har ju ett relativt pinsamt reklaminslag. Folk springer runt med t-shirtar och paraplyn där det står " analklåda" och "hemorojder". Det blir liksom lite stelt och pinsamt och jag vågar knappt titta på mitt sällskap.

Värst är reklamen för Lactal där en tant sitter vid sitt doktorsbord och frågar:" Lider du av illaluktande flytningar eller irritation i underlivet? Detta kan orsakas av förlängd mens, bad eller samlag. Lactal återställer P-H vädet i underlivet"!
Dö, vad pinsamt, såg denna reklamen med min pappa nångång och när hon säger "samlag" vet jag inte vad jag ska ta vägen. Himla pinsamt och jag får lite knorr i magen när jag tänker på det.
Det går ju inte att skydda sig från att denna reklamen dyker upp heller.

Om jag kollar på tv så tänker jag att den jag kollar tv med ska fundera på hur vida det kliar i min röv eller om jag är irriterad i underlivet och detta resulterar ju i att jag tänker så om mitt sällskap.

Kram från tjej utan kli både här och där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0