Post.

Jag tillhör den där skaran som nästan aldrig får någon post, nästan aldrig några kuvert som kastas in genom mitt brevinkast och landar på mitt hallgolv =(
Jag kan inte ens se fram emot att få några kuvert med räkningar i då jag har alla mina räkningar på e-faktura, vilket förövrigt är väldigt smidigt!

Men idag låg det ett kuvert adresserat till Diana Persson på mattan i hallen.
Våra biljetter till Way Out West som kom, hi hi. Ska bli skoj som tusan!

Dock tycker jag att det är lite jobbigt att få biljetterna så tidigt, jag är ju rädd för att tappa bort dom.
Har haft biljetter till Bruce Springsteen här hemma i flera månader och dom har legat på samma ställe hela tiden men då och då måste jag kolla så att de säkert ligger kvar där.

När jag kommer på att jag måste titta fall de är kvar blir jag lite nervös och lite smått orolig att de inte ska finnas där men så ligger de där på samma plats och jag känner en liten lycka.
Men sen måste jag ju kolla efter ett tag igen. Nu när jag skriver om det måste jag ju kolla så att de ligger kvar =)
Kommer vara ett projekt att hålla reda på fler biljetter=)

Hej från en tjej med tvångstankar på att checka biljetterna!

Kommentarer
Postat av: Jimmi

Jag såg en intervju med Adam Tensta och hans mamma i söndags. De påstår att det bor en gubbe som heter Gröna vårtan i deras garderob(dett sa dom verkligen). Håller mest till på deras tak, men han sover i garderoben. Du kanske ska kolla så att du inte har nåt liknande i nån av dina garderober. Han/hon kan ju kanske få för sig att gömma biljetterna:)

2008-03-04 @ 12:53:16
Postat av: peter

ska oxå till way out west! fick mina ticets idag jag med.
ses där kanske. jag vet ju i alla fall hur du ser ut så jag kanske ser dig, ha ha

2008-03-04 @ 19:14:47
Postat av: Anonym

till Bruce Springsteen i gbg? 4:e eller 5:e?

2008-03-04 @ 19:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0