Prinsessan sov på en ärta , Diana på ett tuggummi!

Vaknade vid fem i morse och skulle vrida mig till höger. Jag satt fast i lakanet!!
Då jag allt som oftast svettas himla mycket när jag sover fick jag för mig att jag svettats så mycket att huden fastnat i lakanet så  jag vred till mig själv och det gjorde något så fruktamsvärt ont. Tog mig  på höften och det kändes som om det gått av en bit hud.
Tände lampan och fann att det var ett tuggimmi i min säng.
Fattar inte hur.

Tuggade tuggummi innan jag somnade men jag vet att jag la det på nattduksbordet, brukar alltig lägga det på min telefon för att det inte ska fastna i mitt träbord så jag vet inte hur det har hamnat i sängen.
Tror inte det har ringt så att jag tappat det när jag svarade heller, minns iaf inte att jag pratat med någon.

Kl fem på morgonen är det inte alls kul att byta sängkläder!

Tisdagskyss från snorig Diana med omatchande sängkläder!!

Kommentarer
Postat av: anna

ha ha du är en tok

2008-03-24 @ 18:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0