Psykbryt

Fröken Persson fick ett smärre psykbryt igår kväll och fick åka till kokohuset!
Träffade dorktor Olga och fick med diverse färglada piller hem.
No shit pills som kommer genom min mun inte. Anti anti benzo, typ knark ju=)

Men fan, de va bra hos doktor Olga ändå, trots att jag knappt fattade vad hon sa och till min stora förfäran upptäckte jag att jag faktiskt är lite fördomsfull!! Inte bra Diana!

De är ganska charmigt att jag hade oturen att de som jobbade just i går kväll är folk som känner igen mig sen sist(drygt två år sedan), dessutom är det ju så att min syster jobbar där på PIBA så en del känner ju såklart till mig.

Men va fan, jag satt där med igenmurade ögon och snor hängandes ur näsan så det kändes ju mindre viktigt då=)

Skön urladdning igår för jag mår förträffligt idag!

Jag är som uppladdningsbara batterier, håller sjukt bra i början, lite sega senare och så tar de slut utan förvarning. Men inte behöver man slänga dom, bara att plugga in dom o ladda. Precis som med fröken Diana Persson!!

En fet jävla kram från återuppladdad flicka!

(Tack för skjutsen och hjälpen igår, B & R)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ha en bra måndag!

2008-03-10 @ 16:22:53
URL: http://www.evelinassida.blogg.se
Postat av: Mingla

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp med min profilbild nämligen :).

2008-03-10 @ 16:24:26
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0