Ring,ring.

image193
Ringde nån tant till min syster. Oartig som jag är svarar jag alltid hallå, aldrig typ;
Hej, det är Diana.

Samtalet löd som följer:
- Hallå.
- Är det Linda?
- Nä, det är Diana.
- Är Linda där?
- Nä, hon är i Göteborg.
- Va?
- Hon är i Göteborg.
- Jaha, så hon är inte i Halmstad?
- Nä!
- Tack, då vet jag. Hej då.

Så hon är inte i Halmstad? Nä, skulle inte tro då såvida inte Göteborg ligger
i Halmstad och att jag helt har missat att de har möblerat om på kartan!

Don´t like idiotas!

Puss från tjej som väntar på fet ursäkt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju lite svårt att veta om det är du eller linda som svarar, ni e ju lika hesa och säger hallå lika hurtigt=)

2008-03-29 @ 08:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0