Sanningens ögonblick är här!

Den rafflande uppgörelsen i den utomordentligt spännande melodifestivalen,
och den är Carolafri! Kan inte bli bättre=)
Skönt att skiten är över ikväll, slippa panikstressa varje lördag för att vara färdig kl åtta, kommer dock sakna Björn!

Vem ska då vinna?
Jävla bra fråga, minns knappt vilka som gått vidare men om jag skulle lägga en röst, vilket jag aldrig skulle engagera mig i att göra, skulle nog Rongedal få min röst eller Frida....eller någon annan....

Men schlagerkung, det är Björn!

http://www.youtube.com/watch?v=0etFwqjuO6Y


Blir middag och götte hos Bettan och rickard, mycket trevligt!

Massa lördagsmys från tjejen med lyckohalsbandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0