Skamsen tjej=)

Var på andra sidan stan nyss och hämtade kvarglömda grejer sen förra helgen, japp den hemska rödvinslördagen!
Glömt massa grejer ju, paraply, kofta, kameran och sockar, jo man kan faktiskt glömma sockar, dock gick jag inte socklös hem =)

Blev påmind om diverse hemskheter från lördagen som skedde under berusning av rödvin. Fy jag hade faktiskt glömt bort en del med när någon så snällt påminde mig idag kom allting tillbaka till mig.
Pinsam tjej den där Diana=)
Vill bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet och vakna till en ny dag!

Men va fan, om ingen annan gör bort sig får väl jag bjuda på det, måste ju låta folk ha lite skoj åt det så kan jag också skratta åt det.
Blev lite orolig när storasyster sa att jag sagt saker hon aldrig trodde skulle komma från mig!
Lite svettig i armhålan ett tag men de var inte så farligt ändå.

Jag och lillasyster har en gemensam nojja som vi tydligen passade på att ta upp när någon av det manliga könet närvarade och kunde ge råd på problemet, sen att vi inte var speciellt välbekanta med vår rådgivare spelade tydligen ingen roll i lördags.
Jobbigt läge, skyller allt på syster!!

Eftersom att jag hade förträngt detta kan jag inte använda mig av de (goda) råd jag fick! Hi hi, får fråga lillasyster om hon har lagt det på minnet=)
Fuck i helvete vad jag önskar minnet vore bättre just nu...eller kanske inte!
Bettan: Vi nämner aldrig detta igen!!

Mysig kram från tjejen under täcket!


Trött tjej vill hem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har man gjort när man glömmer sina sockar?

2008-03-02 @ 20:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0