Svar på kommentarerna!

Måste ju va snäll och ge lite respons till er som bemödat er med att kommentera min blogg,
vissa snälla andra lite mindre=)

Anna:   Basal kroppskännedom går jag i på Öppenvården på Bergsgatan, 
utövas så vitt jag vet inte någon annanstans i Halmstad men säkert på många andra ställen.
Början ju bli poppis nu! Väldigt intressant!

Jag igen:  Lessen men inget nr till dig inte, det måste man ju förtjäna=) Gifta mig? Nja, jag är ingen giftastjej men efter lång tid tillsammans vill jag gärna ha en kärleksceremoni, då föreställer jag mig det utomhus, barfota till
"Kärleken förde oss samman" av kära Ulf Lundell.
                   
Mange:  Satsa på din kärlek kan jag tyvärr inte göra, jag är egocentrisk och satsar bara på min egna kärlek!
Inget seriöst i kikaren här, maila en bild och hör av dig om några år!

Klagar på allt:   Hade alla varit och ingen strävat efter att bli något hade jorden nog fortfarande varit platt=)
Diskret med mitt ätande?? Jag måste ju bjuda till lite=) Tack för komplimangen, uppskattas! De var förhoppningvis inget massutskick men jag lämnar inga garantier=) Skäms faktiskt över det och har förträngt att det hänt!

Jimmi:  Sluta skruva på dig=) Hoppas din old man har slängt mjölken. Party i påsk, fröken Frisk är också i sköna Halmstad då!

Psycho*is*:  Du är en bra granne när mina rutor inte skallrar av din bas=)
Köp gymkort och bli strandkungen är 2008, vi kan gå hand i hand! The King and queen of Tylösand!

Alla anonyma:   *Existensiella frågor är skit om man fastnar i dom, vilket jag har en tendens att göra!
Tänkte så mycket på olösliga frågor när jag var liten att jag glömde leka, förmodligen därför min hjärna glömt att fylla mer än 20 år=)

*Klart jag är klok och glad att jag är din idol! Jag är en bra idol, röker, dricker och snackar massa skit=)

* Ulf Lundell är nyckeln till många av livets frågor. Klart vi ses på Brottet om han kan lägga kärleken på hyllan under sommaren=) Annars kan jag spela några schyssta plattor för dig i regnet på Brottet för regna lär det förmodligen göra en hel del i sommar men har vi tur kan vi ju pricka in en av de få soliga dagarna i Halmstad!
  
* Jag har provat glycerin utan framgång, jag är förevigt dömd!

* Blått till flickor -rosa till pojkar, håller nog absolut inte med! Skulle du klä din son i rosa för att visa en politisk ståndpunkt? Min lille son ska va härligt gullig i baby-blått.

* Tjejer ska inte göra mansjobb? Hur katagoriserar man vad som är mansjobb? Tur iaf att män kan göra kvinnojobb. men vi kan föda barn, slå de om ni kan=)

* Jag var snål på Mc Donalds men det var inte riktigt min mening och eftersom att jag ändå
va så omogen den natten är jag omogen nu och skyller på berusningsmedlet=)
Har dåligt samvete för att jag blåste en stor världskedja på 104 spänn, ingen risk för konkurs iaf.

* Jag må vara en ragata som kallar min granne elaka saker men de hade du också gjort
om den häxan varit din granne!

*Klart det finns folk som uppfattar mig som en idiot, grejen är att jag gillar det så ibland måste 
jag spela lite mindre smart och lite mer blond=) Idioter är ju så ruggiga så ibland är det kul att vara i den sitsen och se hur mycket tålamod folk har med någon som inte fattar. Vissa människor förvånar faktiskt mig när de lyckas behålla sitt mod trots att man fattar nada och aldrig kommer låta sig förstå heller.

* Skinn på näsan? Jo det har jag och  på sommaren har jag massa fräknar på näsan också =)
Dock lite problem med skinnet  på näsan på sommaren när jag bränt mig och flagnar=)

* Du som hade blivit besviken att vakna upp jämte mig när sminket är borta, vi är två om det!!
Jag blir alltid lika besviken varje söndagmorgon jag vaknar upp och undrar vems
ansikte som invaderat mig, eller kanske lånade jag någon annans ansikte kvällen innan? =)

Klappen från mig som blir ful över natten!!
    Marielle i rosa, Alexander i blått,precis som det ska vara=)       

                                          
                               
                            


                               
          

Kommentarer
Postat av: jag igen

Får jag ditt nr nu så kan jag ju höra av mig om ett år eller redan ikväll=)

2008-03-02 @ 20:50:33
Postat av: jag igen

Får jag ditt nr nu så kan jag ju höra av mig om ett år eller redan ikväll=)

2008-03-02 @ 20:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0