Syster åker till Götet!

Syster lämnar mig ensam i stora lägenheten i massa nätter och massa dagar.
Nojjig som jag är kommer ju det värsta tänkabara som aldrig händer hända=)

Typ så kommer spisen explodera och köket börja stormbrinna och just denna dagen har brandvarnaren gått paj så jag märker inte det när jag sitter i mitt rum och degar framför tv:n!

Sen kommer jag säkert halka i duschen och slå i huvudet och bli medvetslös och då kommer jag få ligga där jättelänge tills någon saknar mig och kommer hem till mig och hittar mig naken på golvet!

Eller så blir jag jättesjuk och får ligga här vinterkräksjuk alldeles ensam, hört att man kan svimma i sina egna kaskadspyor så då finns det ju faktiskt en risk att jag druknar också!

Kan ju hända att stormen slår till och det blir värsta ovädret och jag blir skiträdd men jag kan inte ta mig någonstans och ingen kan komma till mig för det är snöstorm, översvämmning, nedvältna träd över vägen och orkan ute!

Eller så vaknar jag mitt i natten i en panikattack och kan inte andas, brukligt är ju då att jag tror att jag ska dö, inte så kul när man är själv! Tacka fan att jag hämtade sobril på apoteket igår. Mina nojjiga nerver pallar inte=)

Sen har vi det här med natten, det är då inbrottstjuvarna kommer. Jag ska vara ensam i sex nätter, massa tid för alla tjuvar och banditer att komma och råna mig. Snälla ta vad ni vill bara ni lämnar kvar mig, helst får ni inte väcka mig heller!

Kom just på att det inte var så smart att skriva att jag ska vara ensam massa dagar och nätter, nu serverade jag ju alla banditer ett tillfälle att slå till!
Om ni lovar att vänta till torsdag med att göra inbrott för då åker jag också iväg så bjuder jag på att jag bor på Rotorp! Skräm inte katten, då blir syster arg! Med arg menar jag störtförbannad=)

Spark i röven till alla som är sega!

Kommentarer
Postat av: Andreas

du glömde nämna spöktimmen som börjar vid midnatt!

2008-03-12 @ 22:43:38
Postat av: Jimmi

Tjuvarna vill nog inte väcka dig precis. Men gör de det så sätt på kaffe och fråga om de har någon f-skattsedel.

2008-03-12 @ 22:54:43
Postat av: psycho*is*

men du vet att din lilla granne finns alltid 2 trappor ifrån dig
;-)

2008-03-12 @ 23:19:54
Postat av: Fröken Frisk

Fröken Diana, du är int ealltid lika smart. Snacka om befogad panikattack, nu när du talat om ditt hemliga näste. Hjärtinfarkt nästa, det är bara att vräka i sig massa lugnande:):.

Pusspusspss

2008-03-13 @ 23:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0