Återigen säger jag detta: Flickor kan!

image388
När Linda efter flera månaders tjat lyckades övertala mig till att få en katt (ja hon lyckades övertala Diana och ja, jag ångrar det idag!!) fick vi ett stort problem, gick ju inte att ha balkongdörren öppen på sommaren, svettas ihjäl, nej tack!
Så min händiga farsa bygde en dörr i trä med rundstavar så vi kan öppna dörren men katten kommer inte ut, för jävla bra gjort, pappa!
Fast det var ju min ide´!

Millan köpte katt och fick samma problem så min snälla pappa ska fixa=)

Så vi två flickor gav oss iväg på en tur till Silvan för att inhandla brädor och rundstavar.
Jävla långa grejer och vi fick såga eller rättare sagt sågade Millan!

Stånk och stön in i bilen, köpte en bräda för lite och fick göra om proceduren!

Passade på att köpa perssiennen till köket, den var för kort så jag fick åka
tillbaka och byta!

Tjoho måndagsko!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0