Bara fem(5) gånger!

Av någon underlig anledning kom jag och Millan in på att våra föräldrar kanske har sex. INTE mina dock!
Det slutade dom med för längesedan! Sista gången var garanterat i slutet av 1984 då min syster tillverkades.
Mamma har haft sex fem gånger och min pappa fyra. Och dom hade (o)turen att alla gånger resulterade i barn, sedan blev det inget mer knull, det är jag säker på!!
Dom sysslar  inte med sånt snusk,inte mina föräldrar.

När jag tänkte på det slog frågan mig; Varför i helvete vill man ha fem barn??
Mamma har fem,pappa fyra (allstå fyra tillsammans och pappa fick en på köpet!)

Det var trång i bilen och runt matbordet kan jag lova!


Kyss från tjej i sjumannafamilj!
         
Mamma                Pappa                      Äldsta storbror    Yngsta storebror

  
Storasyster                   Mellansyster          Lillasyster

Kommentarer
Postat av: Anonym

fanns de inte nån bil som va van på er tid eller?

2008-05-05 @ 18:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0