Beach 2000-aldrig!

image300
Gett upp formen för beachen 2008 nu, blir nog aldrig någon beachform för mig!
Va precis på Videomix,eller ja, Hemmakväll som det nu heter och köpte godis för 44.50 vilket innebär att jah köpte mer än ett halvt kilo godis!!
Flottefia.

Köpte bikini fredags och det är inget man ska göra på fredagar,blir lixom mindre pepp inför helgen då!

Fiffi fick mig att prova baddräkt-han tvingade mig.

Endast för att jag är på så gott humör bjuder jag på fina bilder från provrummet. Inser själv att det inte är min vackraste sida som visas upp!!

  

Puss från tjockekorven Diana

Kommentarer
Postat av: Andreas

nu ska du inte vara så brudig!

2008-05-05 @ 18:06:17
Postat av: Anonym

fan hett!

2008-05-06 @ 17:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0