Blev frälst idag!

image323
Tai chi! De är för farao lösning på vårt sönderstressad samhälle. Snacka om mindfullness.

Testade denna österländska kinesiska jympan idag och damn, va jag gillar de. Nog aldrig känt mig så lung som den stunden då vi utövade diverse sega rörelser till mindre uppskattad musik.

Upptäckte också att jag faktiskt är lite smidigare än ett kylskåp, kände mig nästan graciös när jag stod där och pekade med händerna och böjde med knäna.

Frälst nu och ska be till kinanissarna och göra graciösa rörelser varje dag. Nu vet ju jag att de inte kommer bli så men de låter fint att viga sig åt något (förutom alla serier jag följer)!
Ja ja, testa skiten iaf, ja vet att ni kommer gilla de, efter de där hemska första fem minuterna när man känner sig asdum och lättlurad=)

*Puss och hej från halvsmal tjej*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0