Fattar inte riktigt resonemanget!

Kapten smalfet:
Klart du kan vara smalfet
Smalfet = relativt smal fast väldigt otränad, lite muskler och mycket fett.

Du kan se det på stan närsom, kolla bara efter den "relativt" smala tjejen med valkar, det är en smalfet person :p

Så nej, jag kallar dig inte tjock ;)


Vad du kallar smalfet är för mig småtjock alltså halvsmal=)
Smal och fet på samma gång är ju inte direkt möjligt, hur kan  smalfet vara otränad med lite muskler och mycket fett? Mycket fett så är man tjock.
Halvsmal= ett positivare ord för småtjock!
Småtjock= lite valkig.
Halvsmal= lite valkig.
Smalfet= smala ben,smala armar men fet mage??

Eller??

Refererar till min rubrik "Vet mest och bäst"!

* Venus borde vara det kvinnliga idealet*
image325
Puss från halvsmal Diana

(Tur för dig att du inte kallade mig tjock för då hade jag varit tvungen
ett eliminera dig=) )


Kommentarer
Postat av: Kapten Smalfet

En smalfet person är en smal person med hög procentuell fettprocent.
Finns lika många killar som är smalfeta, så det var ingen pik mot tjejer specifikt sett.

2008-05-14 @ 19:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0