Förvirrat uppvaknande.

image337
Vaknade relativt tidigt i förhållande till tiden då jag somnade.
Helt förvirrad med massa ångest i magen.
Vad är det för jävla dag idag? Jag har tandläkartid kl 07.10. Det är väl ändå inte måndag, nä, lördag eller är det söndag idag? Bara det inte är måndag. Nä, det är söndag. Måste kolla, mobilen säger sön/18 maj.
Tack och lov.

Oj, fick plötsligt lite mer ångest där, söndag betyder ju tandläkare i mån. Inte helt överlycklig över det, framför allt inte kl sju en måndagmorgon!

Precis när jag konstaterat detta får jag ett sms, avsändare tandlakaren. Himla skumt, hoppas tandläkaren är sjuk, men sån tur hade jag inte.

Hej Diana. Vi påminner om tiden hos Tdl Maria Carlsson må 19 maj kl. 07:10.
Välkommen! Mvh, Folktanvården Nyhem.

Som om jag skulle ha glömt att denna mardröm ska bli verklighet.
Längtar tills kl 08.00 i mån då jag torde vara klar hos tandläkaren och kan andas ut!

Grrr från mig som ska borsta tänderna hela kvällen och halva morgonen i mån!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas att det gick bra hos tandläkaren och att det inte fanns några hål :) Kram

2008-05-19 @ 07:26:02
URL: http://iasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0