Full fart i fantasilandet!

image384
Jaha, jag är så damn good på att fantisera ihop diverse mindre smickrande tankar om
både folk och fä.

Det måste bero på att jag egentligen har trust issues för
alla människor kan inte vara så hemska som jag ibland föreställer
det i mitt huvud. Inte så att jag  på något sätt är paranoid jag bara
pallar inte umgås med folk.
Att lära känna nya männsikor är spännande med det ruckar hela min värld,
jag har liksom inte tid!

Finns ju såklart några människor jag håller av av hela mitt hjärta
och dessa vurmar jag enormt mycket för,
Men det är dessa platta,platta människor som gör att
jag går sönder.

Finns en del i min omnejd som borde tänka till och
inte anpassa sig på det sättet, speciellt
inte efter något som kanske inte alltid är så bra.
HAN är inte Gud!!

Hugg mig i ryggen, bara gör de!
Jag är en sucker för fantasin och min egna tro på att jag är så himla bra=)

 Yippie Kay Ey Mother Fucker!

Kyss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0