God morgon på dig med!

image287

Rökte en liten morgoncigg på balkongen just precis nu. Klart som korvspad skulle kärringen under ut och sopa på sin balkong och ja, hon kände ju min rök!!
- Jävla rökare, hör jag henne säga för sig själv där nere och sen hostar hon lite demonstrativt!
Dumma dumma jävla tant, måste man verkligen hosta bara för att demonstrera? Jo, hon måste nog de. Surfitta e vad hon e.
Läste faktiskt på text-tv för några dagar sedan att Falu tingsrätt slagit fast att man får röka på sin balkong i måttliga mängder, jag röker i måttliga mängder men idag ska jag nog röka dubbelt så mycket....om jag vågar!

Jag skämdes faktiskt lite när hon höll på så jag smög in men dörrfan knakade!

Kyss från röksugen tjej som inte vågar sig ut på balkongen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

din tant e nog bara vresig!

2008-05-03 @ 11:01:17
Postat av: Jag igen.....

ha ha

2008-05-04 @ 13:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0