Hoola Hoops!

image321
Grannflickan kom över igår när vi grillade och hon hade med sin den notalgiska plastringen; rockringen.
Fan, vad skoj, jag var ju tvungen att prova. Var ju skitduktig på det när jag gick i andra klass så det borde siita kvar i ryggmärgen.

Äh nä, gick inte så bra. Än en gång blev jag påminnd om min kylskåpssmidighet och jag försökte verkligen att åtminstone få ringen att snurra runt magen  två varv!
Envis som jag är gav jag inte upp, fick tillslut till några varv men det tog mycket energi.
Juckade hit och dit och försökte svänga på höfterna (läs: kärlekshandtag) men jag hade inga columbianska Shakira-moves, bara svennestel kropp.
Jag gav upp, yr i huvudet och stel i nacken.

Inga hoola hoops för mig i sommar!



Over and out från mindre smidig flicka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske inte samma rytmik nu som då?

2008-05-12 @ 18:07:59
Postat av: Anonym

Shakira juckar obscent mot ditt håll för att du inte kan stava hennes namn!

/Kapten smalfet

2008-05-13 @ 14:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0