I väntan på....

Melodifestival hos Bettan och Rickard!
Laddade upp med tacos och lite öl.

(Före gick ett program som hette Glasklart, för jäkla kul! Måste börja titta på de.)

Min kära man var med igår och det är så trevligt att mysa med min älskade Björn,
han va så fin i sin kostym igår men jag tror inte hans skämt gick hem i
övriga Europa. jag tyckte det var kul, jag är ju kär i Björn!!

Björn, Björn, Björn, love ya´!

http://www.youtube.com/watch?v=uK4gRsxffxQ

image366

Mycket trevlig kväll! Tackar för den!!

Over and out från brödet man vill lägga korven i=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du och Björn är ju för söta!

2008-05-25 @ 15:04:18
Postat av: Anonym

Får jag komma på erat bröllop?eller nä....du ska ju inte gifta dig!

2008-05-26 @ 10:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0