Inget napp!

Spenderade hela min lördagkväll med att försöka få napp, började redan lite på eftermiddagen men det var vid skymning jag satsade som hårdast.
Provade diverse olika tekniker och försökte med olika bete men icke, bara vid några få tillfällen som jag nästan fick något på kroken.

Ingen lycka för Diana inte, inte denna lördagen heller!
(Skulle tro att det nappar bättre på Harrys eller något av de andra lite sunkiga ställena i stan.)

Sex timmars fiske resulterad för min del i att mitt metspö rostat paj sen förra säsongen, några nafs på kroken och slöseri med en himla massa tålamod! I dag har jag inte tålamod kvar så jag kommer vara sura korven hela dan=)

Blev biten av säkert hundra mygg, fladdemössen ven runt huvudet och miljoner insekter njöt av vårat sällskap, så efter femtio kakor och några koppar kaffe gav jag upp vid tio, när jag inte längre kunde se mitt flöte i mörkret.

Niclas, den lilla parveln och jag hade en tävling om vem som fick första fisken, jag förlorade tio kronor till honom men att han fick fisk räddade allas kväll!


Over and out från myggbiten tjej med lungorna fulla med frisk luft!
image312

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0