Klanttjejer!

Igår hade två av mina goda vänner inte sin bästa dag.
Den man kan förvänta sig klanta till det tappade sin bankdosa i sitt saftglas, hihi.
Du är för kul(läs klantig)!

Men andra mycket goda vän (nä, inte den man kan tro utan min närmaste, ja hon!!)
lyckades tappa sin mobiltlefon i toalettstolen på jobbet,
och hon häpnas över att den inte fungerar!!

Går ju att messa innan den kapsejsrar men en ny är nog på sin plats!

Nu ska jag passa lilla flickan och då ska jag passa på
att tuta i henne att alla lastbilschaffisar är manliga män och
kommer det en prins på vägen måste hon nappa direkt och
gud nåde henne om hon senare ångrar sig, nä, då måste hon stanna hos honom.

Eller så tutar jag i henne att alla lastbilschaffisar är kvinnor och
det bästa hon kan göra är att bli rabiat feminist och gärna bisexuell!

Inte rktigt bestämt mig för hur jag ska skola denna oskyldiga lilla flicka,
kanske inte tutar i hennes något alls utan bara pussar och kramar på henne
och går till parken och leker.

Får fundera på detta!

Suck suck, dags för en kopp kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0