Klart du får!

Anonym om Ojsan svejsan!

Om jag vänder på det och säger såhär; "alla dianor i världen tycker de är bäst och tycker att singellivet rockar fett, men det är bara för att de aldrig vågade ta steget och vara lite ödmjuka och hitta någon som tyckte om dem. Dianorna vill så gärna ha den livslånga kärleken men de är så rädda för att bli sårade eller besvikna att de nöjer sig med det de har."

Klart man inte ska ta allting på allvar :)
Men rationalisera inte vidare när du får reaktioner som du inte tycker om, det brukar tyda på att det faktiskt är allvar.

Min tidigare kommentar står fast!
Inget fel med att tycka så länge man är beredd på att andra också tycker.

Klart jag är beredd på att andra tycker, det förväntar jag mig!!
Hade ju inte varit skoj annars ju....

Men ajabaja, att dra alla Dianaor över en kam!

Tack för din vädring, ska ta till mig den och fundera.....kanske denna Diana som är rädd....
jag är ju rädd frö allt annars så varför inte?!

Peace från Diana som inte tycker att singellivet rockar fett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0