Korvfingrar!

image309
Tittat ett tag på en väldans fin ring och idag tänkte jag slå till och köpa skiten.
Fanns bara en kvar i den minsta storleken,lite tajt tyckte jag men trodde att den skulle kännas bättre om jag provade den utan prislappen på för prislappen hänger ju i ett litet snöre.
Frågade snälla tjejen i kassan och såklart fick jag de.
Fan nice, tänkte jag och prislappen togs bort.
Satt finfint på mitt ringfinger, dock jävla tajt och nja, jag skulle nog inte köpa den.

Men jag fick fan inte loss skiten, stod och slet lite i mitt finger och visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till. Linda var i andra änden av affären och jag stod ju vid kassan så jag kunde inte springa bort till Linda och få hjälp.

Efter slit och drag i mitt stackars finger fick jag säga till i tjejen i kassan. Jag fick lite handkräm och hela ringen blev nedsmetad med handkräm och min nervösa handsvett.
Jag drog och slet och tillslut flög den av, tack och lov. Jag skämdes som tusan, där va jag så krävande och ville ta av prislappen och sen smetade jag ner den men hon bara skrattade och sa att hon skulle fixa det!

Tack tjejen i kassan!

Solstänk från klumpfingerDiana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0