Kyssäkta och diskvänligt?

image306

Hört talas om det här med kyssäkta läppstift men diskvänligt? Det kan ju inte finnas.
Va på Fribergs (som för övrigt är ett mysigt fik) med bebisar och vänner. Då jag inte äter sött fick det bli en slät kopp kaffe.

När jag satt o sippa på min kopp såg jag en rödlila fläck men jag tog förgivet att det var en kopp diskad i maskin så fläcken var en bestående missfärgning. Trodde jag!!
Drog min tumme över fläcken men oj...det smetade ut sig. Läppstift på min kopp!
Jag gillar inte läppstift och använder det aldrig därför gillar jag definitivt inte att få mina läppar målade genom att sippa på en kopp kaffe.

Klart Diana skulle ha en ny kopp så jag gick fram till disken och sa att jag tänkte ta en ny kopp för det var läppstift på min. Hon sa " Ta du en nu kopp", inget oj,då eller ursäkta. Oartigt!!

Kyss från tjej utan kyssäkta läppstift!

Kommentarer
Postat av: Anonym

äckligt

2008-05-09 @ 22:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0