Lite jobbigt att vara blond i detta läge=)

image389
Kompis som tappat mobilen i toastolen inhandlade en ny igår, ett major problem bara;
Hon fick verkligen inte upp den jävla batteriluckan. Hon satt och höll på med den ett tag och jag försökte också, trots ihärdiga försök och mycket tålamod lyckades vi inte.
Frustrerad och arg som ett bi blev min kompis och vi var tvungna att åka tillbaka till inköpsstället och be om hjälp!

Hon totalvägrade att gå in och be om hjälp och tvingade in stackars mig.
Fick gå till varudisken och lite genant säga att min kompis köpt telefon här nyss men batteriluckan kivas.
Han tog en titt, satte tummen på den och vips, så var den öppen.
Jag försökte igen men nä, det gick verkligen inte. Han öppnade och stängde den några gånger för att jobba upp den och sen var det dags för mig att prova igen.
Sjutton gubbar vad jag inte klarade de, fick be honom öpnna den och åka hem med den öppen för att få in SIM-kortet. Hoppas den inte behövs öppnas igen=)


* Bilden ger ledtråd till vem som var klantig, den som nyligen köpt en ny Samsung E250 is the one=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0