Lösningen!

image322
Första solningen igår då ja, bara att konstatera att jag inte lyckades med projektet Beach 2008! Men va fan, jag har två ben så jag kan gå och stå, två armar så att jag kan göra jättemycket. Jag kan se och jag kan höra! Får vara glad åt det som finns!!

Iaf så kom den revolutionerande lösningen igår! Bästa upptäckten någonsin skulle jag tro, förutom möjligtvis mobilen då.

Jag är inte småtjock, jag är halvsmal!! Låter så jävla mycket bättre att vara halvsmal och inte småtjock.

Så nu kan jag sola utan att vara småtjock,den där bågmagen som väller över innebär att jag är halvsmal,inte småtjock!!

Så jävla lättad inför badsäsongen nu, mumma kardemumma. Nu är det dags att börja njuta av chokladen igen.
Tack och lov så har jag ett smaksinne så varför inte unna mitt smaksinne lite gott? Finns inget svar på den frågan, inte nu när jag är halvsmal=)

Fan, vad jag gillar det ordet, halvsmal sug på den liksom!!

Massa mys från halvsmal Diana

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha. skönt resonemang!
halsmal? jo de e sant kan man säga.

2008-05-13 @ 10:52:01
Postat av: Anonym

smalfet är nog mer passande

2008-05-13 @ 11:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0