Nä, det gick inte denna gången heller!

image365
Surprice: Vi vann inte igår, någon som är förvånad??
Tror vi hamnade på plats 18?!

Det beror ju iaf inte enbart på vårt bidrag, nästan inte alls på vårt bidrag.
De länder som inte tillhör "kompisröstarna" behöver inte förväntas sig att ens
komma i närheten av en seger.
Har man många grannlander, framför allt i öst kan man gladeligen ställa upp
och få en del tolvor för sitt skitbidrag!

Tycker det är så himla pinsamt det där "vi är grannar så vi röstar på de
tre länderna som ligger närmst oss"-konceptet!

Sverige gör väl också lite så men tråkigt för oss att vi bara har tre grannländer som räknas!
Inför jury igen!
Ja, ja skitsamma.

Men Charlotte Perelli, shit vad jag går sönder när jag ser henne,
är så sjukt irreterad på hennes igenmurade ögon.
Man ser inte hennes ögon för fem öre och det är helt omöjligt att se vilken
ögonfärg den magra kvinnan har!
Jävla stylist, do a make over, got damn!

Men jävla vad shyssta tvåmetersben hon har, avundsjuk? Jo, tack!

Bortsätt från Sverige får jag nog säga att jag höll på Frankrike, (toksöt snubbe),
Danmark (hade inte Björn varit med igår hade jag blivit kär=)), Armenien,
(jävla schyssta höft-moves!) och Grekland hade också funkat.
Ryssland är inget som landar i min MP4!

Glada toner från mig!
image367


Kommentarer
Postat av: amanda

jävla kompisröstare!

2008-05-26 @ 10:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0