Ojsan svejsan!

Kommentarer om The Princess vision:

Kapten Smalfet om The princess vision!

Ja, varför vänta med att bli gammal och bitter, lika bra att göra som du och vara bitter från början.

Nice try att försöka rationalisera ditt liv och dina val.

;)

Anonym om The princess vision!

Jag tycker synd om dig Diana när jag läser detta.


Nä, jag är inte bitter och har inga planer på att bli bitter, dock är det en skräck jag besitter.
Vore hemskt att bli gammal och vara bitter över sitt liv!

"The princess vision" kanske inte ska tas på största allvar utan med
en skottkärra salt, dock är jag fast övertygad om att många människor, framför allt efter 30 stannar

i en relation utan tillräckligt med känslor för att man inte vågar/orkar gå vidare till något annat som (förhoppningvis) kan vara bättre. Ensamhet,,,,

Visst fan är det jättemysigt med alla unga som verkligen tror att deras kärlek ska hålla för evigt,
been there, done that.
Alla som varit med om mer än en relation kan ju se perspektiven på det hela.
Men visst, målet är väl ändå livslång kärlek även för mig men
jag skulle inte "förvänta" mig det!

Man kan inte alltid vara alltför allvarlig och man kan bara så mycket man klarar, that´s it!

"Rationalisera mitt liv och mina val", det är mer perplext än så och en blogg ska
nog inte läsas på det mest allvarliga sättet, inte denna iaf!

Lots of love and some bullshit från tjej som inte väntar på riddare på vit häst=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om jag vänder på det och säger såhär; "alla dianor i världen tycker de är bäst och tycker att singellivet rockar fett, men det är bara för att de aldrig vågade ta steget och vara lite ödmjuka och hitta någon som tyckte om dem. Dianorna vill så gärna ha den livslånga kärleken men de är så rädda för att bli sårade eller besvikna att de nöjer sig med det de har."

Klart man inte ska ta allting på allvar :)
Men rationalisera inte vidare när du får reaktioner som du inte tycker om, det brukar tyda på att det faktiskt är allvar.

Min tidigare kommentar står fast!
Inget fel med att tycka så länge man är beredd på att andra också tycker.

2008-05-27 @ 10:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0