På återseende!

Avslutning på BK idag,nästan lite sorligt trots alla konstigheter jag varit med om där.
Så här i efterhand måste jag säga att jag gillat alla dessa konstiga övningar
och även några av de i gruppen har jag fastnat så nu ångrar
jag att jag i början idiotförklarade nästan alla.
Men snubben i gruppen, nä. Jag kan verkligen inte med honom, so mycket för mycke!

Så kylskåpsviga Diana med alla fördomar mot dessa flummiga aktiviteter blev tillslut frälst
och har en plats bokad i fortsättningskursen!

Danserna var lätt roligast men karusellövningarna var mest givande.
Med risk för att låta som de andra som jag kallade lättlurade suckers så måste
jag säga att jag hittat en stadig kärna i mig själv,
en stabil Diana som finns i allt rådande kaos!
Nyttigt som fan det här läsåret!

Reflektera, förankra och var närvarande,thats the motto för mig!

Kyss till alla som förgyller mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0