Palla nog!

image324
Syster tjatade in en tripp till Eurostop igår, visst, alltid bra att åka lite varmäcklig buss åt det hållet.
Förstår fortfarande inte riktigt varför hon så gärna ville besöka detta mindre roliga ställe men ja ja, dagen gick ju åt iaf. Vet inte om jag får förtälja detta men hennes enda inhandling bestod av en "bodyshaper", provade så klart den när vi kom hem och det är nog det läskigaste jag haft på mig; KLAUSTROFOBI!

Var tvungen att käka lite på Max när den restaurangen, konstigt att man kallar det så, låg så attraherande nära mig.
För att döva det dåliga flottematsamvetet bestämde vi oss att gå hem. Från Eurostop!!

Tog sin lilla tid dock inte så länge som vi trodde, en knapp timme tog det. Men i fötterna kändes det som om vi gått en hel dag. Tror ändå inte att kalorierna i Maxburgaren försvann på vägen men jag hoppas innerligt och intalar mig själv det=)

Kapten smalfet:
Varför är smalfet mer passande än halvsmal?Man kan ju inte vara smalfet däremot halvsmal=)
Lite småtjock på väg att bli smal=halvsmal! Smalfet= vad då?

*Förresten, kallar du mig tjock nu? =)

Puss från tjej som är HALVSMAL!

Kommentarer
Postat av: Kapten Smalfet

Klart du kan vara smalfet
Smalfet = relativt smal fast väldigt otränad, lite muskler och mycket fett.

Du kan se det på stan närsom, kolla bara efter den "relativt" smala tjejen med valkar, det är en smalfet person :p

Så nej, jag kallar dig inte tjock ;)

2008-05-14 @ 10:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0