Poor, poor boys.

image391

I damrummet på Fox lyder en konversation som följer:

T1:                      Han har sagt att han vill ha tid för han har så mycket annat just nu.
                            Ska jag tro på det eller dissar han mig?

T2:                      Suck,killar är så komplicerade, vill bara sätta ett stort frågetecken över dom.

Diana:               Jag tror att det är vi tjejer som är mest komplicerade, vi säger ju inget och 
                            hoppas på att dom ska fatta ändå.

T1:                     Men ska jag tro på honom när han säger att de inte är mig utan dålig tajming?

Diana:                Har du något annat alternativ än att tro honom?

T2:                      Äsch va fan, skit i honom. Killar är idioter!

T1:                      Ska jag inte tro på honom då? Han säger att det inte är mig det är fel på.

Diana:                Antagligen får du tro på vad han säger, finns ju inga andra alternativ.

T2:                      Jag hade gått på det!!

Diana:                Gått på det? Vi måste ju utgå från att han talar sanning.

T1:                       Ska jag ringa honom eller låta honom höra av sig?

T2:                       Låt honom höra av sig till dig, sitt inte och vänta.

T1:                       Men jag vill så gärna träffa honom igen,
                             han är så speciell. Hade väldigt mysigt med honom.

Diana:                  Har du sagt det till honom?

T1:                        Nä, de borde han väl fatta?


Ha ha, stackars pojke. Vi tjejer är så jävla bra på att lyssna men vi hör inte.
Allt ska tolkas och analyseras ner till så små partiklar att man knappt minns hur det egentligen var från början, sen är killen dum i huvudet som inte fattade vad vi tänkte när han sa något när vi lyssnade men inte hörde!

Killar skulle inte vara så "komplicerade" om vi inte utgick från att de är tankeläsare och att dom ljuger!

Fredagspuss från bakistjej!

Kommentarer
Postat av: C

hahaha bra sagt! Bra på att lyssna men vi hör inte.

2008-05-30 @ 10:10:42
URL: http://catarinabjeren.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0