Så fick jag äntligen duscha!

image286
Duscha,mm det var ju några dagar sedan, i tisdags eller för att vara helt ärlig var det i måndags, fast bara en snabbis när jag anlände till Göteborg.
Hemkommen på tisdagen var jag så trött i fötterna och alldeles för lat för att orka gå någonstans för att duscha.
I stället körde jag en duschrunda i köket. Tvätta sig själv, håret och fötterna i diskhon är ingen dans på rosor vill jag lova. Men jag var tvungen, svettats en del i Göteborg och  på tåget, mina skor var helt förstörda av svett och fick kasseras.

Spillde bara lite vatten på golvet,blev inte riktigt ren i håret och allt lödder sköljdes inte bort ordentligt men jag kände mig lite renare. Inga persienner i köket men om man öppnar dörren till skafferiet kan man skymma det mesta av insynen, dom enda som möjligtvis hade lyckan att se en naken Diana strutta runt i köket med tvättlappar och vattenplask  är de som har vardagsrumsfönsterna längt ut på huset. men om någon såg något så bjuder jag på de; jag vet att dom gillade det dom såg=)

Känner mig iaf väldans ren nu och jag hoppas att färgen inte blir lessen av vattnet!

Pussellipuss från ren tjej med nyfönat hår!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var du typ skitäcklig innan då?

2008-05-03 @ 11:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0