Sär skrivningar!

Brukar läsa en hel del bloggar och gemensamt för alla dess är dom hemska sär skrivningarna.
Stör mig så sjukt mycket på dom, ok, även jag stavar fel men sär skriver? NÄ,aldrig.
Ofta handlar det om jätte..... jätte gott.....jätte fin...jätte skön......jätte söt.....jätte kul!!

Blir galen på detta, klart inte så lätt men det är ju bara att lyssna på hur det låter;  jättefin sitter ju klockrent ihop, man säger ju inte det utdraget; jätte fin!!
Nu ska jag görs super god choklad glass och äta salta pinnar och till det en massa dipp sås.
Sen ska jag använda min tand borste och tand tråd, sedan ögon kräm och slutligen hår borsten sen blir det lägg dags, ov gott!

Over and out från mig som plågas av att hela mitt inlägg är fullt av särskrivningar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är de meningen att rubriken "Sär skrivningar" ska vara så(?) eller ska de bara vara roligt?

men den bästa är ju ändå; "rök fritt" och "rökfritt"

2008-05-20 @ 00:31:51
Postat av: Diana

jo det var meningen att särskriva rubriken just för sakens skull=)

2008-05-20 @ 07:36:53
URL: http://dianapersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0