SMS- för jävla frän uppfinning!

Tack och lov för sms!
Vissa människor pallar jag bara inte att prata i telefon med och
då är det himla bekvämt att istället skicka ett sms.

Jag tillhör den hemska skaran som ignorerar samtal, även från vänner.
Jag ignorerar nog hälften av alla samtal på mobilen, det ringer,
jag trycker till på knappen "ljudlös" sen var det samtalet ur världen.

Ibland är jag snäll och ringer tillbaka vi ett senare
mer passande tillfälle men oftast inte!!
Sorry, men det är verkligen inget personligt.

Det här med sms förgyller ibland tillvaron, min kära vän Arne brukar
emellanåt skicka små roliga skämt till mig.
Jag må ha lökig humor men fan, vissa är skoj.
Fick ett skickat till mig igår som jag tycker är sjukt kul.
Det bjuder jag på idag men jag reserverar mig för min kassa humor=)

"Mamman har slut på O.B och ber sin son Ola gå till butiken för att köpa
 ett paket åt henne. Hon ber Ola att inte använda fula ord utan snällt
 säga vad han ska ha.
 Ola går men kommer inte hem så mamman ringer butiken.
-Jo då, Ola är här, säger biträdet. Men vi förstår inte vad det är han ska ha.
- Vad sa han då, undrade mamman.
- Jo, han ber att få invändig isolering till pappas hobbyrum!"

Ha ha. Lökig humor för lättroad tjej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lökig humor?

2008-05-25 @ 15:05:10
Postat av: Anonym

ska aldrig ringa dig!

2008-05-25 @ 15:05:43
Postat av: Anonym

du e feg=)

2008-05-26 @ 09:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0