Sova med fiende!

image333 image336

Så igår gällde det, trea eller fyra. Kanonbra match föregående kväll mot Canada där spänningen var så där nice som den bara kan vara när det gäller sportsammanhang, framför allt fotbolls-VM.

Finland - Sverige, bronsmatch.

Kollade hos grannen, rikigt hockeystämmning där och jag gjorde som de riktiga grabbarna och drack en grogg.

Efter de två första målen är finnarna ett hatobjekt.
"Jag hatar finnar, finnar borde utrotas", jag håller med helt utan den minsta tvekan.
Jag hatar finnar och dom borde utrotas helt - från mitt ansikte!!!!

Jag sitter där i soffan som en levande match, svensken VS finnarna och tyvärr, även i min match är finnarna vinnare! Dumma jävlar.

Ska ju gå att utrota finnar med Skinoren men det hjälper inte på mig och säkerligen inte i hokeyn heller.

Ett stående skämt under matchen lyder som följer:

Hur blir man av med finnarna?
Drar clerasil över mittlinjen.

It doesn´t work. sorry boys.

Förlust med 4-0, önskar det var lika shysst resultat i min match men jag ligger nog under med 40-0 och kan inte plocka ut målvakten för att utöka mina spelare. Har två spelare vid namn Skinoren och Finacea, sämsta spelarna i världen och dom är utskivna av ett proffs!!

Så jag fick snällt gå hem, lika nedslagen som hockeygrabbarna och gå till sängs med dessa hemska finnar!

Sov sådär med denna vetskap.

Söndagspuss från prickig svensk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, du e tokig diana

2008-05-18 @ 20:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0