Sperlingsholm VS Knäred.

image304
Fotbollsmatch idag. Jag besitter så mycket tålamod och har inga tedenser till att vara en bessewisser så jag avnjöt en match under lugna harmorniska 90 minuter....NOT!!

Jag blir sjukt irriterad på tjejer som spelar(?) fotboll, sönderstressade,dåligt bollsinne och gud vad hemskt det är att stanna upp och behålla bollen. Shitpommesfrites vad bollen måste skjutas bort fort som fan så fort den blivit nerplockad. Hade ju funkat finfint om bollen hade passats till en medspelare eller till en spelare över huvud taget, inte ut i tomma intet. Sen är jag så förvånad över antalet lite smått övertunga tjejer som spelar fotboll, men fa, alla har bättre kondis än vad jag någonsin kommer få.

Tack och lov är min kära Bettan en bra bollspelare dock hade hon varit grymt bättre med skickligare medspelare, därför har jag bestämt mig för att bjuda på min generositet och göra dom en tjänst. Ska bli deras bästa spelare i höst och bära nummer 10 på tröjan.
Ska bara jogga hela sommaren först så jag pallar 90 minuter. Fotbollskunskaperna hoppas jag sitter i från mina 10 år som spelfördelare i GAIS!

Såg en tjej i motståndarlaget som rökte efter matchen och det känns ju befriande att jag inte behöver lägga energi på att sluta röka innan jag gör comeback=)

Men men det var sol och ljummet och trevligt sällskap så det var inte waste of time.
Underhållande faktiskt!! Skönt att bli av med lite aggressioner=)

Sperling holmade och knäna red!

Over and out från mig som fick träsmak i röven och still hurts!
image305

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är "midja av tid"?
SKÄRPNING

/Kapten smalfet

2008-05-13 @ 14:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0