Thanks but no thanks!

image311

Befann mig på Harrys med Bettan och Rickard igår. Lugn kväll med bara en öl,eller en halv faktiskt.

Efter mycket tjat från en manlig bekant skulle jag och syster ge oss på det där med att dansa.
Men jag är lessen asså, i mig rinner det bara svenneblod och det innebär att dans inte fungerar ,såvida man inte spätt ut svenneblodet med alkohol. Inte heller på Harrys kunde jag beställa en "alkoholfri dans" i baren.

Gav mig ut på dangolvet och tog några små danssteg men fan vad obekvämt och stelt, ville bara släppa loss och ha sjukt kul men nä, jag är så svensk man bara kan bli och så nykter man bara kan bli!

Denna dans slutade med att jag kände mig mobbad av vår manliga bekant och detta tvingade mig till att dricka en öl=)

Softade lite och det blev en tidig kväll.
Strax innan vi skulle gå kom en snubbe fram till mig och lämnade en öl.
-Tack tack, men jag ska precis gå så det är bättre du dricker den själv.
- Jag dricker inte öl så gör vad du vill med den.
- Ok, tack tack.

Ofta att jag skulle dricka en stor stakt som någon främling kommer fram med till mig. Drogad och våldtagen tjej, nej tack!

Passade på att vara snäll på någon annas bekostnad så jag gav den till en gubbe som såg törstig ut.
Han blev överlycklig och (tyvärr) tackade han med en puss på kinden!
 
Hem till chibbe och cola men jag däckade rätt tidigt.

Puss puss från Diana Skintaby!


Kommentarer
Postat av: Anonym

"lung"
trodde man inte om dig

2008-05-10 @ 13:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0