The big tripp!

image340
Japp, så var det dags att bege mig till Göterborg än en gång.
Tåget känns la sådär, ska ju både hem och dit sen en hel dag i stora staden.

Längtar bara tills det är över och att jag kommer hem igen. Ska bli skönt att vara hemma igen och ha det gjort.
Dumma, dumma mitt huvud som bara ställer till det.

Idag måste jag sysselsätta mig med tre miljoner tvångstankar och på det tre miljoner tvångshandlingar för att allt ska gå bra i mån! Palla springa runt och städa hela dagen och fixa så att saker verkligen står på sin plats.

Galen tjej=)

Vaknat tidgt i dag med, halv sju. Kvart över sex i mån, sex på fredag och halv sex i måndags.
Jag måste sova!!!!!

Ska köpa fotbollskläder med Theo i eftermiddag, han har börjat bädda sin väg för att bli det lilla fotbollsproffset som alla vill bli.Knattar på sju år som spelar boll är lite frustrerande, bara massa grötande och sparkar som missar!
Lite som damfotboll=)

Dags och fixa och trixa så allt stämer för i mån!!

Hej från panik-tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0