The princess vision!

image375
En tjej, nyss fyllda 18 skriver i sin blogg om sin pojkvän.
Han är hennes allt och hon kommer älska honom 4-ever.
Pojkvännen älskar hennes trots"risiga hårdagar" och de dagar
hon vaknar med påsar under ögonen.
Ett underbart år tillsammans och hon vet att de
är själsfränder och kommer vara ihop resten av livet!
Han är tre år äldre.

Jävla naiv tjej det där,och när jag läser detta vill jag fan bara slå henne, visst det
är väl jättebra att man har förhoppningar och kan leva med totala känslor
för någon annan. Men man kanske ska stanna lite i verkligheten också,
men det kanske man inte behöver om man bygger sin egna lycka genom fantasi.
Fet jävla risk att dom kommer vara ihop resten av livet, oddsen för detta, ja dom är skyhöga!

Dom enda som är ihop hela livet är dessa människor som bara nöjer sig, dom
lever i ett relativt känslodött förhållande sedan femton år tillbaka men orkar liksom
inte tag i det och bara lullar på.
Tänk så mycket dessa människor missar här i livet, så mycket de istället kunde uppleva.
Kanske himlastormande passion eller starkare kärlek. Kanske de skulle uppnå en äkta lycka
och inte bli gamla och bittra!

Jag har själv varit tjugo, tokigt kär, förlovad och sambo. Men trodde jag att de skulle vara för
resten av livet? Nä, men jag hoppades och älskade lika mycket just där och då, man älskar inte mindre för att man inte tror på evig kärlek. ( Johan, du vet att du har en reserverad plats i mitt hjärta
med otroligt mycket kärlek bara för dig!)

Folk måste våga vara ego, man kan inte anpassa sitt liv efter andra, det är endast dig
själv du delar säng med på dödsbädden.

Allt detta är den där jävla prinsessdrömmen i sagornas fel, kärlek vid första ögonkastet
som sedan är för evight.
Jävla törnrosa gå och lägg dig på ärtan!

Jag ska vara evig singel som aldrig anpassar mig och skulle
jag palla låta någon älska mig skulle jag fan
skjuta den jävlen om han älskade mig trots mina risiga hårdagar!!

Celebrate Love men håll för fan ögonen öppna!!



* L; du är mitt allt och jag älskar dig trots dina risiga hårdagar, ha ha!


image377

Puss från tjej som TROR på evig kärlek men väljer att utforska andra alternativ!

Kommentarer
Postat av: Jag igen....

Nu vill inte jag gifta mig med dig längre.... Du kommer vilja skiljas efter etttag!

2008-05-25 @ 18:54:12
Postat av: Anonym

ungdomar har nog det härligare med sin naiva livssyn!

2008-05-26 @ 09:59:12
Postat av: Anonym

Jag tycker synd om dig Diana när jag läser detta.

2008-05-27 @ 09:03:15
Postat av: Kapten Smalfet

Ja, varför vänta med att bli gammal och bitter, lika bra att göra som du och vara bitter från början.

Nice try att försöka rationalisera ditt liv och dina val.

;)

2008-05-27 @ 09:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0