Valborgsvalleri!

image285
Läste tidningen som vanligt till frukost och jag är inte speciellt förvånad när stora rubriken handlar om Valborgsfylleri och slagsmål. många som hade slagits och varit fulla!
Fan,jag missade all denna action för jag befann mig på helt annat håll, i Oskarström. Där var det jävla ingen action,ingen som slogs och inget blod som sprutade, tror inte ens att jag såg någon som var full, förutom att man möjligtvis skulle kunna tro att min mamma var full när hon vinglade fram på ostadiga ben med sin rulator, men nä, inte ens hon va full!

Fick se en brasa och fyrverkerier, smällde ju som tusan och jag kan tänka mig att många flyktingar som lider av post traumatisk stresssyndrom fick en helvetesnatt igår, alla smällar och alla minnen från kriget som kommer tilbaka. Psyket fullt i mån av skakande flyktingar som inte åkt hem igen!

Väl hemma i staden igen fixade jag ordning toaletten,skruvade och grejjade. Tryckte i mig en påse ostbågar och en cola sen dags för sängen.

Läste i tidningen att ca 30 personer i länet fick sova i fyllecell, jag sov gott i min säng!

Kyss från icke-bakfull och utvilad tjej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0