05.12

Vid denna tid i natt sov jag. Vaknade i morse och hade fått mess.

Slutade nu, haft telesex med J. Kram S



Jag dog lite när jag läste.
FÖR MYCKET INFO!
Jag vill liksom inte ha någon konstig bild av min vän
i mitt minnesbibliotek in the head!

Jag har inte svarat på de ännu, vad ska man svara!

Dröja med att svara på mess är indirekt förbjudet, speciellt om man är
mitt i en SMS-konversation.
Man har messat några gånger sen bara tar det stopp.
Efter hur lång tid som helst får man svar på en fråga man ställde
åtta timmar tidigare.
Då kan man lika gärna skita i att svara på frågan och börja om på nytt eller
så skiter man i det helt. Dröjsmål suger, nästan lite rude!
Sen dessa meningslösa avslutande mess, man bestämmer något
och det är klappat och klart men så får man ändå ett sista mess;
Ok. Det står ett ensamt ok......eller ett japp.....why?
Är det bestämt och klart behövs ju knappast någon bekräftelse!

Jag skickar alltid avslutande mess, ett ensamt  japp  men det beror enbart på
att jag måste ha sista ordet!

Kram från tjej som ska svara på hemska messet nu, ska skriva ett ensamt ok...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0