06.30!!

Borde vara sjukt förbjudet att att behöva ställa klockan på
denna tidiga tid. 60.30!!
Fatta trött jag är när klockan ringer, knappt hunnit somna då ju.
Vi sjukskrivna as har ju en tendens till att dra ut på det där
med att gå och lägga sig, bra skit på TV på natten!!

Inte nog med att jag är trött som en vandrande koala,
dessutom har jag nytvättatde jeans på mig.
Nytvättade jeans har en förmåga att göra mig fet,
trångt och jävligt.

Fan vilken lovely morgon!

Är det månne dags för vinterjacka idag?
Koden lyder att det är strängt förbjudet att använda vinterjackan innan
den sista oktober. Men det är trots allt tre grader så
höstjackan kanske pallar idag,fast jag har ny jacka.
Kanske dags att inviga?
Inte fan vet jag,för trött för fatta beslut!

Kram från Diana som säger:  Heja Obama!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0