Aktiva öron!

Hört mycket på radion idag, brukar nog mest ha den på i bakgrunden
men idag hörde jag nog det mesta. Radio Båstad is da shit!

Iaf, 3 av 4 ungdomar lider av höstdepression i åldern 14 till 22 år.
Våra framtid och typ alla lider av skiten.
Vi på västkusten kommer inte ha några ungdomar som drar vårt samhälle vidare.
Hösten här övergår ju aldrig i vinter om vi inte har tur och får lite snö i mars.

3 av 4, jag är chockad av dessa siffror, fatta hur många det är!!


Sömn, motion och mycket ljus är botemedlet, om man inte är jättenere då
behöver man läkarhjälp och medicin, sa nyhetstanten.

Jag går varje dag,sover halva dygnet så jag får väl testa att dra upp persiennerna så
kanske jag inte behöver hålla ut till mars.
Undrar vad statistiken på höstdepression i ålder 22 till 30 är.
Fan jag älskar att vara en del av statistiken, skitstatistiken!

Jäkla fjortisar, drama queens som lyssnar på Broder Daniel och
skära sig i armarna, gärna i grupp!

Puss från Diana som undrar; Where´s my baby.................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0