Amatör? Jes!

Modellade  för några överplagg igår.
Skulle väl säga tröjor fast den ena var konstigare än den andra
och inget som direkt klädde fröken Diana.

Vida armar och knappar på konstiga ställen!
En klänning som var skuren under pattarna coh jag såg
mest gravidtjock ut!

Och kjolen.....no comments!

En av tröjorna, eller ja, blusen, den var grymt jävla ful,
fan så ful!! Finns väl inte en jävel som vill ha den på sig!!!

Korten?
Dom ligger uppe på jävla sida här på internet,
kollat på dom några gånger idag.
Korten blev så där, inget jag stoltserar med,
Korten är det väl iofs inget fel på, mer motivet!
Har nog typ Sveriges längsta hals......
Måste ta igen för min korta längd....se lite liksom.

På vissa plagg ser det ut som att jag har sjukt stora pattar,
no nice an a small person!

Je, je. Kul grej!

Over and out flicka som ger en fet kyss till den som lyckas hitta sidan med dom fula tröjorna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0