" Asså, jag är lite kass i halsen..."


Nä, men ärligt Diana, det kommer låta förjävligt. Jag har har varit hes ett tag.
Ska jag verkligen sjunga?
JA!! Det är klart du ska, du är grym!
Men ska jag välja samma låt?
Snälla söta, do it!
Är du säker? Jag har varit förkyld!
Lämna in din lappjävel!!!

Samma diskussion vareviga torsdag som vi befinner oss på Fox.
Kass i halsen eller inte, hon är alltid lika grym!
Underhållning bjuder hon på min vän, toppklass!

Lät det förjävligt? Visst var det dåligt idag?
Asså Diana, jag gjorde bort mig!
Nope, fan du är lika bra som alltid!
Så jag har inte gjort bort mig då?
Nä, sjung en låt till!! Snälla!

Kram från Diana som säger till indianen: Uttala det Te    ota, ett litet mellanrum, väldigt litet! You can do it :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0