Det är låst,det är låst!


Alltid innan jag går och lägger mig kollar jag så att ytterdörren är låst.
Egentligen vet jag redan att den är det för det är typ det första jag gör
när jag kliver in, låser dörren.

För några nätter sedan fick jag något konstigt hjärnsläpp vid denna procedur
och stod och ryckte som fan i dörren.
Droch och drog i dörren och helt plötsligt fattade jag vad jag höll på med,
Fan Diana, dörren är låst.
Fast jag var tvungen att känna några gånger till och liksom
fastnade i detta. Kände mig som tanten i gitarrmongot.

Lyhört som tusan i trappen och i några sekunder tyckte jag synd om
mina sovandes grannar, drog i dörren några gånger till
och gick och la mig med känslan av att det kanske inte var låst.

Kram från tjej som drabbdes av akuta nojja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0