Dexter!



Vaknade av värsta braket inatt, eller natt och natt snarare morgon då vi inte
hamnade i sängen förrän efter fem.
Lät som om hela fönstret rasade samman. Vaknade av en halvchock, kruka i golvet.
Inte fan vaknade jag i min säng heller, lagom förvirrad tog det mig en bråkdels sekund att
komma ihåg att jag följt med Millan hem. Vi kollade tv och käkade, gott!

Vaknade av att Dexter stod bakom mig och slickade mig i håret,
hm....gott med hårspray!
Lätt den jobbigaste katten i världen när man försöker sova.
Men han är söt och fet :-)

Millan snackade i sömnen, på ett eget konstigt språk,
fattade nada av vad hon sa.

Åh, vad jag älskar att gå hem på förmiddagen i gårdagens outfit,
ser ut som om är ett skank som haft bortamatch!
Dessutom hade jag klänningen på avigsidan, fin som fan!
Givetvis regnade det och jag fick låna paraply, det största ever.
Stort paraply, liten tjej. Kände mig som Mary Poppins och
förvänatade mig nästan att jag skulle lyftas i en av kastvindarna
och flyga hem!
Hade det funkat hade jag mobbat Madicken!

Mysigt med sleep over, kändes som om jag trillade tillbaka till när jag var
tjugo , åh ljuva ålder!

Fredagsmys från aningens trött tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0