Galning Down under!


Markus tyckte nu att vi ska åka till Australien i en månad.
Visst, hade varit förträffligt skoj men fan.
FLYGA! Hell no.
Spenderat en stund på msn nu där vi övervägt olika alternativ.
Det bästa alternativet är att jag bara helt plötsligt vaknar upp i
en hängmatta down under.

Alltså blir Markus uppgift att helt enkelt kidnappa mig när jag minst
anar det, klubba ner mig, sätta mig på flyget, dumpa mig i
en hängmatta och sedan väcka mig!

Kan inte bli enklare......

Fast det är absolut ett viktigt måste att medicinerna följer med,
vilket har visast sig varit jävligt knivgt när jag efterforskade lite inför den
kommande Indienresan.
Det krävs medicinlicenser, domukmentationeroch andra papper.
Mängden är ju rätt avgörande med. Så två veckor är väl max jag kan vistas
i länder far away.
168 piller!
Tänk på det innan du kidnappar mig Markus!
Utan medicin?
Ha ha, hypomanisk Diana kommer vara galen i fjärran land!

Kram från tjej som passar största kramen till Markus!

Kommentarer
Postat av: Markus R Gustafsson

Du kan pressa ihop alla tabbletter till en stor sen i landet bryta sönder de... Låter som något annat.

2008-11-06 @ 22:45:48
Postat av: Diana

Kan vara en god ide´.

Det blir ju du som får ta dom genom tullen, jag ska ju inte vakna förrän i hängmattan. Helt enkelt blir det ditt problem=)

2008-11-07 @ 17:52:25
URL: http://dianapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0