Du kan lita på teknikens under.


Ja, så sjöng Wilmer X men idag dog min teknik.
Fick ett mms och när jag öppnade skiten hängde sig mobilen
och nu är den liksom lessen, inte fan kan väl mobiler hänga sig?!

Inte för att gnälla men även min DVD gav upp idag, kollade för en gång skull på en hyrd
film, hach,hack,hack, DÖÖD!

Har så klart, duktig som jag är, sparat garantikvittot, tokigt nog gick garantin ut den 29 oktober, ironi!!

Kändes som att det kanske nu är dags att ta tag i det där med att koppla datorn till tv,
eller vad det nu är man gör när man ska se filmen på tv:n från datorn, eller genom
eller vad det kallas.

Iaf skulle jag, samtidigt som jag fick förklarat för mig på MSN, kolla efter ett uttag på
datorn, jag fattade givetvis absolut inget av hål, honor och hanar.
Rev ner skrivaren i golvet (förlåt kärring om jag lät) och har faktiskt inte
ens orkat bemödat mig med att kolla fall skrivaren överlevde fallet!

Vad ska jag med skrivare till när jag inte har DVD....eller telefon......

Var ju inte helt längesen min TV exploderade!!

Kram från tjej som signar ut och  måste stänga av datorn nu innan den ger upp, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0