Ett stycke svart historia!



Vaken hela natten, eller nja nästan.
Ifall jag skulle somna hade jag garderat mig genom att ställa kl på
halv fem. Givetvis slummrade jag till men vaknade innan historian skrevs!

Följde Filip och Fredrik hela natten, skojisga pojkar!

Barack Obama!
Den nya stora mannen,just nu den största.

Tog 43 föregångare för USA att få en president som är svart,
med betoning på president, en president som är svart,
inte en svart president!

Fast at the other hand fanns det  bara svarta politiker innan,
inte politiker som var svarta. Stor skillnad, man får
inte sätta svart före titeln, då överskuggas titeln av rasen
och blir ett felaktigt budskaps som sänds ut!

Kram från tjej som idag har huvudvärk i brist på sömn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0